eTicketing
Platforma za online prodaju i kontrolu ulaznica za parkove, znamenitosti i evente
Sell Digital eTicketing je platforma specijalizirana za online prodaju ulaznica koja se može integrirati s postojećim sustavima za izdavanje ulaznica na lokaciji, ali može raditi i samostalno.
Rješenje za online prodaju ulaznica
Kome je namijenjen eTicketing?
Sell Digital eTicketing prilagođen je za nacionalne parkove, parkove prirode, zabavnu industriju, razne kulturno-povijesne znamenitosti, muzeje te ostale subjekte koji naplaćuju ulaz, a do sada su naplatu vršili isključivo tradicionalnim kanalom - putem fizičke blagajne na ulazu.
Ključne prednosti
Ušteda vremena i povećanje učinkovitosti
Smanjuje vrijeme čekanja u redu za kupnju ulaznica pridonoseći udobnosti i zadovoljstvu posjetitelja što rezultira izravnim rastom prihoda.
Smanjenje troškova
Eliminira troškove ispisa, distribucije i skladištenja tradicionalnih papirnatih ulaznica, smanjujući ukupne troškove poslovanja.
Optimizacija radne snage
Smanjuje potrebu za dodatnim osobljem za prodaju ulaznica, što može dovesti do smanjenja troškova i povećanja poslovne učinkovitosti.
Bolje planiranje i upravljanje kapacitetima
Praćenje prodaje ulaznica u stvarnom vremenu olakšava planiranje prometa posjetitelja, upravljanje kapacitetom parka i organizaciju radne snage, čime se poboljšava iskustvo posjetitelja.
Fleksibilnost i prilagodljivost
Mogućnost definiranja različitih tipova prodaje, cjenovnih sezona, ograničenja kapaciteta i načina plaćanja, pružajući prilagodljivost za različite potrebe i poslovne modele.
Sigurnost i kontrola
Platforma koristi jedinstveni QR kod za svaku ulaznicu, koji se koristi za provjeru autentičnosti ulaznica, smanjujući rizik od prijevare i osiguravajući točnost podataka posjetitelja.
Poboljšana analiza podataka
Sposobnost prikupljanja i analize podataka o prodaji, posjetiteljima i ponašanju može pomoći u donošenju informiranih odluka i poboljšanju poslovanja.
Održivost okoliša
Umjesto tiskanih ulaznica, ulaznice se dostavljaju na e-mail posjetitelja, čime se smanjuje potrošnja papira i tinte te smanjuje ugljični otisak poslovanja, čime se pridonosi očuvanju okoliša.
Organizacija prodaje
Mogućnost definiranja raznih turističkih proizvoda (npr. Razgledavanje kaštela, Escape Room, Razgledavanje kaštela + Escape Room itd.)
Mogućnost definiranja različitih artikala unutar pojedinog proizvoda (odrasli, djeca, studenti, umirovljenici, itd.)
Mogućnost prodaje jednog ili više termina dnevno
Mogućnost definiranja različitih cjenovnih sezona
Mogućnost ograničenja maksimalnog broja osoba po terminu
Mogućnost ograničenja maksimalnog broja kupnji po terminu
Naplata i izdavanje računa
Automatsko izdavanje fiskaliziranih računa odmah po kupnji
Kartično plaćanje moguće je putem WSPay servisa (koji se ugovara s tvrtkom Monri Payments) ili putem Viva Wallet procesora plaćanja
Pregled svih faktura, eksport faktura po mjesecima u CSV format za potrebe računovodstva
Nadzor i izvještavanje
Nativna Android mobilna aplikacija za provjeru ulaznica na lokaciji skeniranjem QR koda na svakoj ulaznici; mogućnost pojedinačnog i grupnog skeniranja ulaznica koji su dio zajedničke kupnje
Mogućnost više djelatnika koji provjeravaju ulaznice na terenu, sustav bilježi svako poništavanje ulaznica po djelatniku
Praćenje aktivnosti kontrole ulaznica unutar backofficea
Pregled svih termina unutar backofficea s podacima o broju prodanih ulaznica i raspoloživoj količini
Pregled narudžbi s mogućnošću otkazivanja narudžbe, storniranja računa i povrat uplate kartičnog plaćanja
Transparentna cijena
Trošak početnog postavljanja
2.990,00 EUR
|
---|
Mjesečna naknada | 150 EUR |
Izdavanje računa | |
Fiskalizacija računa | |
WSPay kartično plaćanje (Kartice, PayPal, KEKS Pay, Aircash, Google Pay) |
|
Viva Wallet kartično plaćanje (Kartice, PayPal, Google Pay, Apple Pay) |
|
Izvještaji | |
Mobilna aplikacija (Android) za kontrolu ulaznica | |
Podrška |
Javite nam se! Sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na svako vaše pitanje.
Razmišljate li o online prodaji ulaznica?
Pravni podaci
Play Digital d.o.o.
Zagrebačka 6A, Pazin HR-52000
OIB: 53367690460
VAT ID: HR53367690460
Tvrtka je registrirana na Trgovačkom sudu u Pazinu.
MBS 130079448
Temeljni kapital: 60.000,00 kn / 7.963,37 EUR uplaćen u cijelosti
Uprava: Augustin Ravnić, Tomislav Čubrić, Danijel Marić
Bankovni računi
Erste&Steiermärkische Bank d.d. / Rijeka / IBAN: HR6424020061100862740
Helpdesk
[email protected]
+385 52 751190
Od ponedjeljka do petka - od 08:00 do 16:00
Košarica
Klikom na donji gumb, vratite se u webshop i ubacite proizvode u košaricu.