Molimo pričekajte

eTicketing

Platforma za online prodaju i kontrolu ulaznica za parkove, znamenitosti i evente

Sell Digital eTicketing je platforma specijalizirana za online prodaju ulaznica koja se može integrirati s postojećim sustavima za izdavanje ulaznica na lokaciji, ali može raditi i samostalno.

Rješenje za online prodaju ulaznica

Kome je namijenjen eTicketing?

Sell Digital eTicketing prilagođen je za nacionalne parkove, parkove prirode, zabavnu industriju, razne kulturno-povijesne znamenitosti, muzeje te ostale subjekte koji naplaćuju ulaz, a do sada su naplatu vršili isključivo tradicionalnim kanalom - putem fizičke blagajne na ulazu.

Ključne prednosti

Ušteda vremena i povećanje učinkovitosti

Smanjuje vrijeme čekanja u redu za kupnju ulaznica pridonoseći udobnosti i zadovoljstvu posjetitelja što rezultira izravnim rastom prihoda.

Smanjenje troškova

Eliminira troškove ispisa, distribucije i skladištenja tradicionalnih papirnatih ulaznica, smanjujući ukupne troškove poslovanja.

Optimizacija radne snage

Smanjuje potrebu za dodatnim osobljem za prodaju ulaznica, što može dovesti do smanjenja troškova i povećanja poslovne učinkovitosti.

Bolje planiranje i upravljanje kapacitetima

Praćenje prodaje ulaznica u stvarnom vremenu olakšava planiranje prometa posjetitelja, upravljanje kapacitetom parka i organizaciju radne snage, čime se poboljšava iskustvo posjetitelja.

Fleksibilnost i prilagodljivost

Mogućnost definiranja različitih tipova prodaje, cjenovnih sezona, ograničenja kapaciteta i načina plaćanja, pružajući prilagodljivost za različite potrebe i poslovne modele.

Sigurnost i kontrola

Platforma koristi jedinstveni QR kod za svaku ulaznicu, koji se koristi za provjeru autentičnosti ulaznica, smanjujući rizik od prijevare i osiguravajući točnost podataka posjetitelja.

Poboljšana analiza podataka

Sposobnost prikupljanja i analize podataka o prodaji, posjetiteljima i ponašanju može pomoći u donošenju informiranih odluka i poboljšanju poslovanja.

Održivost okoliša

Umjesto tiskanih ulaznica, ulaznice se dostavljaju na e-mail posjetitelja, čime se smanjuje potrošnja papira i tinte te smanjuje ugljični otisak poslovanja, čime se pridonosi očuvanju okoliša.

Organizacija prodaje

Mogućnost definiranja raznih turističkih proizvoda (npr. Razgledavanje kaštela, Escape Room, Razgledavanje kaštela + Escape Room itd.)

Mogućnost definiranja različitih artikala unutar pojedinog proizvoda (odrasli, djeca, studenti, umirovljenici, itd.)

Mogućnost prodaje jednog ili više termina dnevno

Mogućnost definiranja različitih cjenovnih sezona

Mogućnost ograničenja maksimalnog broja osoba po terminu

Mogućnost ograničenja maksimalnog broja kupnji po terminu

Naplata i izdavanje računa

Automatsko izdavanje fiskaliziranih računa odmah po kupnji

Kartično plaćanje moguće je putem WSPay servisa (koji se ugovara s tvrtkom Monri Payments) ili putem Viva Wallet procesora plaćanja

Pregled svih faktura, eksport faktura po mjesecima u CSV format za potrebe računovodstva

Nadzor i izvještavanje

Nativna Android mobilna aplikacija za provjeru ulaznica na lokaciji skeniranjem QR koda na svakoj ulaznici; mogućnost pojedinačnog i grupnog skeniranja ulaznica koji su dio zajedničke kupnje

Mogućnost više djelatnika koji provjeravaju ulaznice na terenu, sustav bilježi svako poništavanje ulaznica po djelatniku

Praćenje aktivnosti kontrole ulaznica unutar backofficea

Pregled svih termina unutar backofficea s podacima o broju prodanih ulaznica i raspoloživoj količini

Pregled narudžbi s mogućnošću otkazivanja narudžbe, storniranja računa i povrat uplate kartičnog plaćanja

Transparentna cijena

Trošak početnog postavljanja

2.990,00 EUR
Mjesečna naknada 150 EUR
Izdavanje računa
Fiskalizacija računa
WSPay kartično plaćanje
(Kartice, PayPal, KEKS Pay, Aircash, Google Pay)
Viva Wallet kartično plaćanje
(Kartice, PayPal, Google Pay, Apple Pay)
Izvještaji
Mobilna aplikacija (Android) za kontrolu ulaznica
Podrška
1) pdv nije u cijeni
2) sve cijene prikazane u € obračunate su po fiksnom tečaju konverzije 1 € = 7,53450 kn
3) cijena mjesečne naknade odnosi se na obujam transakcija do 10.000,00 € mjesečno. Za promete iznad tog iznosa cijena mjesečne naknade dogovara se individualno.

Javite nam se! Sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na svako vaše pitanje.

Razmišljate li o online prodaji ulaznica?