Park prirode Biokovo
Web stranice s online prodajom ulaznica
Modernim (re)dizajnom web stranice posjetiteljima smo dočarali prirodne ljepote parka prirode Biokovo.
Tehnički izrazito složen proces kupnje ulaznica i rezervaciju vozila za posjet Skywalku učinili smo razumljivijim i praktičnijim.
Što smo napravili?
Atraktivan vizualni dojam weba
Izradili smo web stranicu koja vjerno prikazuje prirodne ljepote parka prirode Biokovo. Uz upečatljiv uvodni video, stranica privlači online posjetitelje i učinkovito ih pretvara u buduće fizičke posjetitelje.
Integracija sustava za prodaju ulaznica
Integrirali smo online prodaju ulaznica sustava RAO.park tvrtke RAO d.o.o. Na taj način smo eliminirali dugotrajno čekanje u redovima ispred blagajne.
CMS za lako uređivanje sadržaja
Implementirali smo prilagođeni CMS sustav temeljen na principu "custom fields", koji omogućava lako uređivanje sadržaja web stranice, bez zahtjeva za specifičnim tehničkim znanjem.
Učinkovito upravljanje pravnim dokumentima i natječajima
Integrirali smo specijalizirane module za upravljanje pravnim dokumentima, natječajima i intuitivnim adresarom kontakata, omogućavajući jednostavniji pristup pravnim informacijama za posjetitelje i olakšavajući upravljanje za administratora.
Izazov - smanjiti gužvu na ulazu u Park
Park prirode Biokovo suočavao se s velikim izazovima zbog kupovine ulaznica na licu mjesta. Gužve na cesti do Parka stvarale su probleme u prometu, nezadovoljstvo posjetitelja i lokalnog stanovništva.
Glavni cilj bio je smanjiti gužve i regulirati broj posjetitelja u Parku uz olakšavanje planiranja dolaska posjetiteljima rezervacijom vozila. Da bi se postigao cilj, trebalo je integrirati online prodaju ulaznica s postojećim sustavom tvrtke RAO d.o.o., koji je do tada služio samo za prodaju ulaznica na licu mjesta.
Online prodaja ulaznica integrirana sa sustavom RAO.park
Glavni element našeg rješenja bio je implementacija sustava za prodaju ulaznica koji se može povezati sa sustavom tvrtke RAO.
No, s obzirom na složenost korisničkog sučelja webshopa - u kojem se u procesu kupnje mora izvršiti i rezervacija vozila i kupnja ulaznica za osobe u vozilu - glavni izazov bio je definirati sučelje koje bi bilo lako razumljivo i praktično za korisnike. Nakon pažljive analize i uzimanja u obzir povratnih informacija korisnika, uspjeli smo doći do zadovoljavajućeg rješenja.
Redizajnom i online prodajom poboljšano je korisničko iskustvo
Implementacija novog sustava za online prodaju ulaznica imala je značajan pozitivan utjecaj. Sva prodaja je preseljena online, gužvi na cesti više nema, a zadovoljstvo posjetitelja je veće jer ne moraju čekati u redu satima, već dolaze u točno određeno vrijeme. Klijent je bio izrazito zadovoljan i s općenitim suradnjom i brzim odazivom na probleme.
Ovaj case study pokazuje kako digitalna transformacija može riješiti konkretni problem i značajno poboljšati korisničko iskustvo, čime se povećava zadovoljstvo korisnika i poboljšava poslovanje.
Započnite svoj put prema digitalnom uspjehu već danas